Dit is wat ik voor jou kan doen

Social Media

Je wilt goed zichtbaar blijven met je bedrijf. Door structureel content te laten plaatsen op verschillende social- media kanalen wordt jouw bereik groter en zullen klanten/gasten jou eerder vinden.

  • Het schrijven van berichten die gedeeld kunnen worden op social-media. Het opmaken van deze berichten, de berichten plannen en plaatsen.

 

Administratie

  • E-mail en/of agendabeheer
  • Klantcontact
  • Sparren, meedenken en structureren.
  • Projecten/evenementen van A tot Z administratief organiseren
  • Het beheren van een takenlijst. Denk hierbij aan het opstellen van een takenlijst, deze bijwerken en updaten.
  • Het schrijven van stukken, typen en zorgen voor een opmaak.
  • Het beheren van contactgegevens. Deze gegevens updaten als dit nodig is en adreswijzigingen verwerken.
  • Het zoeken van gegevens op internet.
  • Het schrijven en verzenden van nieuwsbrieven en deze voorzien van een mooie opmaak. 
  • Het maken van reserveringen voor bijvoorbeeld een lunch of een diner.
  • De inkoop van bijvoorbeeld kantoorartikelen, relatiegeschenken.

 

Finance

  • Facturatie, boekhouding en desgewenst BTW-aangifte

 

Opstarten van een onderneming

  • Er komt altijd veel kijken bij het opstarten van een onderneming. Door samen een to-do lijst op te stellen en wat werk uit handen te laten nemen, kun jij al vanaf dag 1 aan de slag!

 

En zo zijn er nog tal van werkzaamheden waarvoor je mij als Personal Assistant kunt inschakelen. Schroom niet om te vragen naar de mogelijkheden.

 

Mocht je geïnteresseerd zijn, maar zit je niet in de horeca & entertainment, neem gerust contact met mij op, dan kijken wij samen of er een klik is.